Asigurare Auto > Ce fac în caz de accident?
Ce fac în caz de accident?
În cazul avarierii autovehiculului Dvs., este necesar:
- Să anunțați poliția prin telefon la numărul 112 despre producerea accidentului.
- Să rămâneți la locul accidentului până la sosirea poliției.
- Timp de 48 de ore din momentul accidentului, asiguratul urmează să informeze Compania de Asigurări despre accident la numărul de tel:+373 22 882 782 / +373 22 226 154 / +373 60 500 425, sau prin email la adresa electronică: accident@grawe.md
- Asiguratul urmează să prezente Companiei de Asigurări următoarele documente:
- Copia Procesului verbal de la poliție cu documentele conexe la proces verbal;
- Raportul reviziei tehnice (valabil la ziua avariei);
- Copiile poliței de asigurare RCA, permisului de conducere, certificatului de înmatriculare a autoturismului;
- Alte documente, dacă vor fi solicitate suplimentar Asigurator;
- Persoanele juridice vor prezenta obligatoriu și foaia de parcurs eliberată, valabilă la momentul producerii accidentului sau, dacă e aplicabil, a certificatul de înmatriculare (Mandat) în care este indicat numele conducătorului auto (Mandatar).
- Persoana păgubită va prezenta Companiei de Asigurări următoarele documente:
- Copia Procesului verbal de la poliție cu documentele conexe la procesul verbal;
- Copiile permisului de conducere, certificatului de înmatriculare a autoturismului;
- Copia buletinului de identitate;
- Copia procurii dacă e aplicabil.
- Să asigure accesul asigurătorului pentru examinarea autovehiculul deteriorat în urma accidentului și/sau a altor bunuri dacă e aplicabil.